توافق‌نامه سطح سرویس

توسط
image_pdfimage_print

حجم اختصاص داده شده به مشتری برای نگهداری تمامی نسخه فایل‌هایی است که مشتری در ابرینو قرار می‌دهد (ازجمله فایل‌های موقتا پاک شده یا ویرایش‌های مختلف فایل‌ها).

شاخص میزان در دسترس بودن سرورهای ابرینو حداقل به میزان ۹۹ درصد خواهد بود. معیار اندازه‌گیری این شاخص، تست‌ها با اتصال از طریق هر سرویس‌دهنده اینترنتی به انتخاب ابرینو و تنظیمات مجدد دستگاه مورد تست است.

قطعی‌هایی که در ادامه توضیح داده می‌شود از مواردی است که در شاخص فوق در نظر گرفته نمی‌شود: قطعی‌های پیش‌بینی شده (با شرایط دست کم ۲۴ ساعت قبل از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع داده شده باشد، حداکثر زمان قطعی ۶ ساعت باشد، و حداکثر یک بار در ماه باشد)، قطعی‌های ناشی از حوادث قهریه مثل حوادث طبیعی، قطعی‌های ناشی از قطعی سراسری شبکه‌های برق و اینترنت و شبکه ملی اطلاعات، قطعی‌های بین تغییر بسته‌های ابرینو فعال کاربر، و قطعی‌های به درخواست مراجع قضایی ذی‌صلاح.

در صورتی که میزان در دسترس بودن سرورهای ابرینو از میزان تعیین شده کمتر باشد، به ازای هر میزان قطعی بیش از مقدار تعیین شده، سرویس مشترک ده برابر آن زمان تمدید می‌شود.

مجموع ترافیک ارسالی و دریافتی درنظر گرفته شده در سرویس ابر عمومی ابرینو، صد گیگابایت در ماه به ازای هر مشتری است. درصورتی که کاربری از این میزان تجاوز کند، ممکن است دچار محدودیت دسترسی یا کسر از ترافیک ماه‌های آتی شود.

یک ماه پس از اتمام قرارداد، اطلاعات قرار گرفته روی سرور سازمانی از دسترس کاربران سازمانی خارج خواهد شد. لذا در این مهلت یک ماهه مشتری موظف است، اطلاعات خود را از سرور ذخیره‌سازی سازمانی به حافظه دیگری منتقل کند. در غیر این صورت، صرفا با تمدید لایسنس امکان بازگردانی داده‌ها وجود داشته و هیچ‌گونه مسوولیتی دیگری در این خصوص برعهده ابرینو نخواهد بود.

بروزرسانی: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷