مقدمه

توسط
image_pdfimage_print

در سرویس سازمانی دو گزینه برای انتخاب محل ذخیره‌سازی فایل‌ها و اطلاعات سازمان وجود دارد. «طرح استاندارد» از ابر عمومی بهره برده و اطلاعات سازمان را در فضای ابرینو ذخیره می‌کند. در حالی که «طرح ویژه» از مدل هیبریدی بهره می‌برد؛ به این صورت که سرور ذخیره‌سازی اطلاعات در مرکز داده سازمان قرار می‌گیرد، در حالی که برای سایر سرورها و کلاینت‌های مورد استفاده از همان گزینه‌های موجود در ابر عمومی استفاده می‌شود. یعنی تمامی ویژگی‌ها و امکانات و خدمات استاندارد در نسخه ویژه قرار دارد و فقط اطلاعات سازمان از مرکز داده خود سازمان خارج نشده و انتقال اطلاعات بر روی شبکه داخلی سازمان انجام می‌شود.

برای آشنایی با امکانات و ویژگی‌های ابرینو سازمانی، دریافت راهنمای گام به گام راه‌‌اندازی و استقرار ابرینو در سازمان و همچنین آموزش شیوه استفاده از پنل مدیریت ابرینو سازمانی، به مستند «راهنمای ابرینو سازمانی» مراجعه نمائید.

بروزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷